Soalan peperiksaan : Bandwidth Limit Exceeded!

Soalan peperiksaan : Bandwidth Limit Exceeded!

Pencarian 'Soalan Peperiksaan' secara online meletup2!

Cikgu pun terjebak dalam pencarian soalan2 peperiksaan di akhir2 musim persekolahan ini. Khususnya subjek baru yang belum tahu bentuk soalannya.

Kebanyakkan laman web telah mengalami 'Bandwidth Limit Exceed!' apabila 'kata kunci' berkenaan dan laman web yang membekalkan 'bank soalan' telah meletup! setiap laman web mempunyai bandwitdh limit khususnya yang berbayar melainkan yang disediakan oleh en.google dan rakan2nya.. jadi adalah menjadi satu inisiatif kepada semua warga pendidik untuk berkongsi semula kesemua soalan tersebut di medium yang boleh menjamin kesinambungan kunjungan dari semasa ke semasa.

Kalau semua laman web 'Bandwith Limit Eceeded!' boleh jadi haru biru juga... so, lepas nih yang download awal boleh kongsi2 di blog masing2 yang menggunakan platform unlimited bandwith!
Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

To Top